Tuesday, October 27, 2009

SABA YEA SABA...takleh saba gler da nie..!!!

nie aku nak cter..kes nie terjadi mggu lepas kowt..ari kamis...BAPAK BENGANG weh...
cmni mule2 aku minx la cuti en ade hal kt kg so pastu die bagi....tup2 die tau aku cuti esoknye terus ko melambak keje die bagi...die bagi keje tu tak jadi masalh bg aku..mmg aku nk keje..tp yang buat aku makin benci ngan die adelah die anggap aku nie robot yang boleh settlekan keje tu dalam secepat yang boleh..da la keje tu berat, banyak n memenatkan..kot iye pun bg la aku rest sekejap..da la mse tu aku tak sihat sgt..aku batuk n sakit dada..bukannye die taktau aku sakit...dgr pun buat bodo jer...ERGHHHHHHHHHH GERAMNYERRRRRRRRRRRRRR................tp dlm ati saba je lagi nie..................nak tau ape keje die suh buat.....mule angkat sume fail yang lame2 dalam bilik die pastu aku pun buat lah...mmg melambak fail tu...tak settle lagi die suh buat label fail..aku buat gak..n da settle die suh buat index la tuk fail2 tuh..perghhhhhhhhhh ni nak membunuh aku ke ape...pastu ble aku tanye nak taip ke kak??die bleh jwab iyerrrrrdalam nada marah..mane tak bengang weh aku tanye baik2 au.............sejak ritu mmg aku mals nk layan die lagik da...keje die suh aku wat je..........mlas nak layan die..........pastu salah sikit nk mara2........ARGHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH arini kene taip label tuk sume fail yang ade dlam bilik die tu pastu nk kene tmpal..bukan skit bayak gler...........aduiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii cepatla abis l.i nie...........da tipis gler saba aku da nie.........ade org len gak yang tak suke ngan die nie..aku ingat aku sorang jer.............ha3................papepun...........minx2 bleh saba lagi 2 bulan nie...............huh

4 comments:

iza said...

iza dh pernah buat kerja2 tu..
same2..
mule2 angkat fail..
pastu buat label..
pastu buat index...
ciap jer...buat label kt rak plak...
skrg blk fail tu dh cun semua iza dh kemas..
tp nasib baik staff kt sini x mrh..
diorg sporting...
so selamat meneruskan kesabaran mu yerk..
good luck !!!
li dh nk abis dh ni...relax k... :)

dada said...

sbar yea putery. dieorg tuh mmg bdo. blagak bgus. sbnarnyea hmpeh. igt kte heran ke li kat tmpat dieorg. kjea suh kte buat. die, g mlepak bgosip. cam bangang. sbar tau. tak smapi pn 2 bln ag. klau pnat mntak jep cuti

tiara_ara said...

tu ar fail2 yang bersepah2 sume aku yg kemas sampai nak cantikkan rak fail pun aku yg wat...susun fail sume kau wat..sampai name2 board pun ak gak yang cantikkan..hik..kre die gune khidmat aku nie tuk cantikkan kabinet fail n board kt bilik die tu...ade rase bangge skit le die gunekan khidmat aku tuk cantikkan kabinet tu..ha3

Anonymous said...

adoyai. cian die.
saba ok. lgi sbulan lbih nih.
:)