Thursday, October 8, 2009

PENAT LA JUGAK....



arini aku ade keje yang akak nie bagi iaitu kene taip label name semue ketua2 jabatan kat sini..so aku pun taip la..taip tak jadi hal..pastu print n tampal bende tu kt board yg disediakan...mule2 sbnrnye bende nie die da suruh buat lame da..awal2 masuk ritu..da siap da pastu ritu sume doc ilg so aku pun tak wat la balik en n aku igt die lupe..tup2 tadi die tanye akak ade suruh buat kan ritu??ak pun jawab a ah tp da ilg kak...pastu die kate laaaa asal tak buat balik??takpe buat balik tp akak nak arini jugak tau..so buat la pelan2 da siap pastu print n siap gunting aku tunjuk kt die die kate ok..pastu ble nk tmpal en die kate eh tiara macam kecik je?what do u think..so aku pun jawab la dgn lemah longlainye a ah la kecik plak...so aku buat la balik besarkan kan pastu gunting n tampal semula..kre 2 kali keje la en..tp die la salah die yg cakap ok mule2 so aku print ka terus..tup2 kene wat balik tak ke penat tuh..n membazir kertas n dakwat kt ofis nie...haiiiiiiiiiiii..entahlah

3 comments:

dada said...

tak pe la putery.
bkan ink kte pn.
prctikal pn tak dpat ape en,
so hbiskan ape yg bleh abes kat ofis tuh keh

jai@jezz said...

kalau aku ler.. mau aku suh dia jerk buat.. banyak lak komen nyer...

tiara_ara said...

tu la pasal die yang cakap lain ble da siap len plak die cakap..nak marah orng tue en lagipun t die bagi aku markah oraktikal..adui saba je la..