Thursday, December 3, 2009

CELCOM YG BAKAL KU TINGGALKAN



Okeh da lame gak aku tak post en..keh sebenarnye tade bende ar nk cite...aku cite pasal tempat l.i aku lar yeak yang bakal aku tgglkan..huk3 sedih la plak..he3 tp agak suke jugak nk abis..ha3 ntah ape bende aku cakap ntah..
k sebenarnye ok l.i kat sini dengan perangai akak2 ngan abg2 kt sini yang macam budak2 kdg2 seronok plak keje kt sini even aku tak kamcing ngan penyelia aku at least aku bleh ngam ar ngan akak2 kt sini itupun da kire cukup bagus bagi aku..yang penyelia tu lantak lar..aku tak kesah..ha (tak baik au tiara ckp cmtu) tade la aku bukan tak try nak ngam ngan die tp mmg da die yang macam tak nak cube gak so biar la kan aku bergelak ketawa ngan org len..tp bile bab keje aku rase mcm rapat plak die nie ngan aku..adoii pelik2 bleh gelak2 lagi tu dlm bilik die..tp bile keje da settle da senyap kitorang..pelik kan??tp pape pun penyelia aku ni kire ok la tak garang sgt, tak marah aku sgt bile buat silap tp keje die mmg cerewet ckit tu kdg2 aku bengang en tp time tu je la..ok la sib bek dpt die..amin..alhamdulillah..hik3
okeh memandangkan skang aku nk tinggalkan tmpat nie agak berat gak la nk blah en ye la pasal tak leh nk borak2 gelak2 ngan akak2 nie lagi..ak mmg nk blah pulak pasal aku sgt boring bile dorang sgt bz..bile tade keje mmg aku rase nk blah sgt..tp takpe la nk abis pun habis la en.idop kene diteruskan gak kah3 ayat tak leh blah..
then byk gak ilmu aku dpt kt sini ilmu yang pasal su pasal studio rakaman pun ak dapat gak..hak3 bonus tuh..tp ckit je la..
so bg aku alhamdulillah keje kt sini pasal org2 die pun baek just ade segelintir tu yang macam ape ckit tu biarkan lah mereka jangan dilayan..
ok la da jauh melalut da nie..nie je aku pat cite pasal tmpat aku l.i nie...takleh cite lebih2 kang merepek jadinye..
k wa chow lu lah...arioooossssssssss

3 comments:

dada said...

bggunan bkan men gah. tp elaun tak bg. hampeh

tiara_ara said...

ha3 nk wat cmne dada..time je la...sib bek dkt ngan umah aku kalau tak tak ingin aku..

miauw said...

tu aaa hampeh tol ko nyerrr opis... opis ak cume bagunan kedai yg d renovate jew...

tp wet elaun masyuk gak...
hehehe... umh ko dekat jew... umh ak lak bpk jauh... mmg wet abis utk balik jew....

syukur jo la... nk abis dh...