Sunday, September 27, 2009

TAK BLEH TAHAN LAGI DA NIE..

waaaaaaaaaaaaaaa boring gler arini da msuk balik keje tapi akak tuh cuti lagik serupe je aku takyah datang..
bukannye ade keje...dok diam jela kt ofis nie....lansung takde keje...ble nak abis l.i nie...
beh bek aku dok umah jage mak aku kalau l.i cmnie sampai abis..keje tak banyak mane pun..
huh...ehemmm sebenarnye en arini first time aku pakai blaus ngan suar slack hik3..saje nk test2 pakai...pakai baju kurung tiap2 ari pun boring gak en...lari tajuk lak...pape pun hope cepatlah abis l.i nie...hurmmmmm

4 comments:

achasishomel lah :) said...

ha thu xpe.
eleh. market r tuh pkai suar?
hehe.
:p
tiara syg.
slamat hari raya maaf zhir batin.
:)

miauw said...

mmg... betul3... ak p0wn bosan doh kat sini.... cm palat jew.... ak tak de keje.... dok cm org bodo jew..... keje tak banyak sangat.... ye aa kt ni dak LI so dorang tak bg keje penting sangat, setakat tunjukkan yg basic aje... misss kat ko

miauw said...

SELAMAT HARI RAYE.... MAAF ZAHIR DAN BATIN.... MISS TIARA N ACHA GAK HEHEHEHEEH

gincu hitam said...

hahahahha..
pkai blous pn n gtau kea..
hehehehe...takpe2..truskan k
btol 2 putery..
boring gler niey..
cutie smggu igtkan dh abest li..
haih..
lg bpe blan niey..