Thursday, September 10, 2009

GELABAH JERK..

arini nk cter pasal smlm..
aku kene jage tempat akak s/u nie yg merangkap bos aku..
die soh aku jage pasal die nk balik lu nk masak kot..
hahaha
die kate bos ade meeting ngan dato tp ade org meting ngan die plak so aku la kene tggu smpai bos turun..
skali lame gler die meeting ngan dato tuh..
org yg nk jumpe die nie asik ckp da lame sye tggu .2x..
aku pun glabah jawab yg bos ade meeting..
byk kali lak tu die tanye..
sabar lar skit..
da la tanye dalam b.i..berterabur aku jawab tp sib bek masih bole difahami..hak3
pastu aku tepon r akak tu tanye cmne nie kak bos tak turun lagi nie klien da bengang da nie..?..
die boleh gelak sambil cakap nie la secretary..aku pun bantai la gelak pasal die pun tak reti nk buat ape2..
mmg aku ckp je ape yg jadik kt ofis nie die gelak jer...
pastu die cakap nie la pengalaman pertama awak jd secretary..ha3..die gelak lagi...
pastu die kate awak balik jer..biar je klien tu tunggu da bos tak turun lagi nk wat mcm mane..
mmg ak ngan die tergelak je kt lam tefon...aku glak kuat lak tu..
rasenye org kt luar bilik tu pun dgr gaknye...
hahahha lantaklah...mmg x bleh blah semalam...MEMANG GLABAH GLER WEH..
sblum tu aku minx cuti seminggu sib bek die bagi je mungkin sebab ganjaran aku jage tmpat die mase die balik kot..
hik3...janji dapat...1 aku suke pasal akak yg merangkap bos aku nie...sume bende sng settle ngan die..die tak byk tanye...kalau aku minx cuti die tanye sebab je pastu ok awak cuti lah...hak3...tp ble keje melambak serius gler weh muke die...takut nk tegur pun de gak.....k sampai sini je kot da panjang gler da entry kali nie...maklumlah da lame tak post entry kt blog nie..huhuhuhuh

1 comment:

achasishomel said...

haha.
pdan muke ko.
hek3.
best gler dpt cuti lmerrrr.
:(