Saturday, November 6, 2010

hallo my blog....ok korang mesti tertanye2 kan keje ape??okeh satu2 aku cite..
aku dpt keje ni lame dah skang bau nak heboh..ha3 baru je pun nak stat..
setelah berbincang2 dengan member ku mengenai keje baru dimana beliau juga mendapat keje baru dan kami akan mule bekerja pada mggu depan.huh brape ari je lagi kot...takut..gementar..suke...seram....pucat lesi sume ade...takot dengan environment baru, org2 baru , keje2 baru...hah amik kau....harap keje ni sebati ngan jiwa aku yg bercelaru nie...ha3...SELAMAT TGGL OLD JOB AND HELLO NEW JOB...he2 padahal cuak nie...fuh3 relek2..k itu sahaja nk kasi tau kat sini...bye see u alls next time ya...

4 comments:

fadh said...

wahhh congratz !
dpt keje kt mane ?

dada said...

congrate putery. kjea leklok. doakan kwanmu ini

fadh: upm rcenyea

tiara_ara said...

he3 tengs korang..area2 kl gak....mintak2 bleh stay lame lah keje kat sini kan....

tiara_ara said...

dada salah faham nie..dkat rhb bank je...bukan ngan ajim cume kitorang posting ari same...